هتل های 5 ستاره روسیه
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل آستوریا سنت پترزبورگ روسیه

یکی از معروف‌ترین هتل های 5 ستاره روسیه هتل آستوریا سنت پترزبورگ روسیه است که در در نزدیکی خیابان نوسکی پراسکیت قرار گرفته است و مسافران تور روسیه می توانند به راحتی به تاتر مارنیسکی، گالری ارمیتاژ و دیگر آثار هنری بروند. این هتل دارای ۲۱۱ اتاق مجلل با دکوراسیون بسیار شیک ، با تزئینات زیبا ،سنتی و کف آن پارکت چوبی و حمامشان مرمرین می باشد. هتل آستوریا سنت پترزبورگ روسیه در سال ۱۹۱۲ افتتاح شده است، قبل از انقلاب اکتبر یکی از لوکس‌ترین هتل‌های شهر بوده و این روزها هم به وسیله بازسازی‌هایی کهه داشته شکوه سابق خود را به دست آورده است. در سال ۲۰۰۷ این هتل به عنوان رمانتیک‌ترین هتل جهان در فهرست فوربس قرار گرفت.. مسافران تور روسیه می‌توانید در حالی که روی مبل اتاق هتل هستند از منظره زیبای گنبد طلایی کلیسای جامع سنت اسحاق لذت ببرید. هتلل آستوریا سنت پترزبورگ روسیه برای مسافرانتور روسیه یک چشمء آب معدنی بسیار شیک همراه با خدمات مساژ و زیبایی فرهم کرده است.

امکانات هتل آستوریا سنت پترزبورگ روسیه:

سالن ورزشی ، مرکز تجاری ، اینترنت WiFi در سراسر هتل، کازینو مخصوص مسافران تور روسیه، کلوپ شبانه ، یک بار آرت دکو و رستورانی با غذاهای بین المللی, رستوران دیویدوف با غذاهای روسی, موسیقی زنده, کافی شاپ و.... که این هتل در اختیار مسافران تور روسیه قرار می دهد.

هتل هیلتون گرند مسکو روسیه

هتل هیلتون گرند مسکو روسیه جزء یکی از شیک ترین و زیبا ترین هتل های 5 ستاره روسیه است که در یکی از برج های افسانه ای مسکو و در کنار باغ حلقه و در یک پیاده روی کوتاه از ایستگاه راه آهن و دروازه اصلی مسکو به سنت پترزبورگ قرار گرفته است. هتل هیلتونن گرند مسکو روسیه دارای اتاق های شیک و مدرن با امکانات خوب و عالی در اختیار مسافران تتور روسیه می باشد. این هتل برای مسافرانن تور روسیه استخر سرپوشیده و گرم ,  سونای خشک و سالن تناسب اندام فراهم کرده است تا مسافران از استراحت خود لذت ببرند.. رستوران هتل هیلتون گرند مسکو روسیه دارای انواع غذاهای بین المللی برای مسافران تور روسیه می باشد.

امکانات هتل هیلتون گرند مسکو روسیه:

استخر سرپوشیده, سونا, سالن بدن سازی برای مسافران تور روسیه, کافی شاگ, رستوران, اینترنت, ترانسفر, پذیرش 24 ساعته و... که در اختیار مسافران تور روسیه می باشد.

هتل پولمن سوچی روسیه

یکی از شیک ترین و زیبا ترین هتل های 5 ستاره روسیه هتل پولمن سوچی روسیه است در مرکز سوچی روسیه و در نزدیکی سالن کنسرت فستیوال قرار گرفته است. هتل پولمن سوچی روسیه دارای اتاق های زیبا و لوكس اتاق های استاندارد و سوئیت های وی آی پی که هر کدامم دارای بالکنی بسیاز زیبا، گاوصندوق، یخچال، تلوزیون LCD و بعضی از آنها دارای دید به دریا در اختیار مسافران تور روسیه میی باشد. رستوران سل مارین این هتل با سرو انواع غذاهای مدیترانه ای و لذیذ و باری با انواع نوشیدنی ها مخصوص مسافران تور روسیه میی باشد. از ویژگی های خوب هتل پولمن سوچی روسیه ساحل اختصاصی آن است و مسافرانتور روسیه با کمی قدم زدن می توانند به آنجا بروند.. از امکانات تفریحی این هتل سونا, استخر سرپوشیده, اسپا حمام تركی و ماساژ، باشگاه بدنسازی و ... که در اختیار مسافران تور روسیه میی  باشد. 

امکانات هتل پولمن سوچی روسیه:

سونا، اینترنت رایگان، استخر سرپوشیده، اسپا حمام تركی و ماساژ، باشگاه بدنسازی، بار مخصوص مسافران تور روسیه ، رستوران، خشك شویی، سرویس چای و قهوه، امكانات برای افراد معلول، ، مینی بار و …برای مسافران تور روسیه می باشد.

هتل راشین سیزن سوچی روسیه

هتل راشین سیزن سوچی روسیه که یکی از هتل های 5 ستاره روسیه می باشد،دارای بالاترین استانداردهای بین المللی و از بهترین و لوکس ترین هتل های سوچی روسیه است.این هتل در محل پارک المپیک سوچی واقع شده و فاصله آن تا فرودگاه سوچی 10 کیلومتر می باشد.اینن هتل به دلیل خدمات و امکاناتی با درجه کیفی بسیار بالا همواره مورد استقبال مسافران تور روسیه بوده است.

هتل راشین سیزن سوچی روسیه دارای 200 اتاق است که چشم انداز بسیار زیبایی دارند.از جمله امکانات این اتاق ها می توان به تلویزیون ال سی دی به همراه گیرنده ماهواره ، یخچال ، کتری برقی ، سشوار، اینترنت و ....اشاره کرد که میهمانان تور روسیهمی توانند اقامت راحتی را در آنها داشته باشند.

هتل راشین سیزن سوچی روسیه دارای رستورانی شیک به نام Dyagilev می باشد که با ظرفیت 180 صندلی و طبخ انواع غذاهای سنتی و اروپایی، آماده پذیرایی و خدمت رسانی به مسافران روسیه می باشد.همچنین میهمانان تور روسیه می توانند از ماساژ و سونا هتل نیز استفاده نموده و اوقات خوب و لذت بخشی را تجربه نمایند.

امکانات هتل راشین سیزن سوچی روسیه:

اینترنت پرسرعت بی سیم، هاکی، اسپا و ماساژ، سونا و حمام ترکی، اجاره دوچرخه، استخر سرپوشیده، صرافی، رستوران، سالن زیبایی، بدنسازی، رستوران بوفه و بار، فروشگاه، خدمات نگهداری از کودک، خشکشویی، سیستم تهویه مطبوع بسیار مدرن و...از جمله امکانات رفاهی هتل راشین سیزن سوچی روسیه می باشند که گردشگران تور روسیه می توانند از آنها بهره مند شوند.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل شرایتون پالاس مسکو روسیه

هتل شرایتون پالاس مسکو روسیه از جمله هتل های 5 ستاره و شیک روسیه می باشد که در اصلی ترین خیابان مسکو واقع شده و تا میدان سرخ تنها 3 کیلومتر فاصله دارد.اماکن عمومی هتل، بسیار زیبا و مجلل بوده و امکانات رفاهی فراوانی را در اختیار مسافران تور روسیه  قرار داده است.

هتل شرایتون پالاس مسکو روسیه 215 اتاق دارد که دارای امکاناتی همچون: دکوراسیونی شیک و زیبا ،تلویزیون LCD ،پنجره های دو جداره ،تخت خواب های نرم ،تهویه مطبوع و ....می باشند.در رستوران این هتل انواع غذاهای بین المللی ، ژاپنی و اروپایی برای میهمانانن تور روسیه سرو می شود.

امکانات هتل شرایتون پالاس مسکو روسیه :

رستوران،باشگاه تناسب اندام ،اتاق جلسه کاملا مجهز،ترانسفر فرودگاه،اتاقهای تمیز و راحت،اینترنت رایگان،دستگاه خود پرداز ،سالن همایش و کنفرانس ، صندوق امانات ، کرایه اتومبیل و....از جمله امکانات هتل شرایتون پالاس مسکو روسیه می باشند که مسافران تور روسیه می توانندد  با استفاده از این امکانات اقامت خوب و خاطره انگیزی را در این هتل تجربه نمایند.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور روسیه زمستان 95

تور روسیه اسفند 95

تور روسیه نوروز 96

تور روسیه بهار 96

تور روسیه فروردین 96

تور روسیه اردیبهشت 96

تور روسیه از شیراز

تور روسیه از تبریز

تور روسیه از اصفهان

تور روسیه از کرمانشاه

تور روسیه از مشهد

 





:: موضوعات مرتبط: تور روسیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره روسیه, لوکس ترین هتل های روسیه , مجلل ترین هتل های روسیه,بهترین هتل های روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: